IPO Malaysia 2024: Peluang Emas Gandakan Pelaburan dengan Moomoo MY! 💰✨

Boleh ke gandakan duit dalam sehari? 💰 Awak mungkin tak tahu, tapi pada 2023, IPO Malaysia ada yang melonjak lebih dari 285% dalam sehari! 🔥


🚀🚀 Pada 2024, IPO Malaysia masih jadi hot stuff, dengan 42 syarikat tengah beratur nak disenaraikan, dan kenaikan tertinggi dalam sehari dah melebihi 200%! 💰 

 ❓ Mana nak cari cara paling murah untuk labur dalam IPO Malaysia 


💰 Saya cadangkan Moomoo MY untuk melabur dalam saham Malaysia, sebab memang murah! Takde komisen untuk langganan dan trading, semua dalam satu platform je, tak payah pindah-pindah platform. Proses ni semua tanpa bayaran, duit korang takkan tersadai.

  • Satu Aplikasi untuk Langganan Online yang Mudah dan Langsung
  • Tiada yuran langganan IPO, tiada yuran akaun CDS, kadar pembiayaan rendah 6.8%
  • Kadar penggunaan modal tinggi: Moomoo MY adalah broker pertama dan satu-satunya yang boleh menggunakan margin (Buying Power dalam Akaun Universal) untuk melanggan IPO, broker lain hanya menyokong langganan tunai.
🎁 Setiap pembukaan akaun baru dengan deposit minimum RM1k ke atas, saya diberikan imbuhan dari Moomoo. Sebagai balasan, saya akan berikan Indikator TCSE untuk Moomoo + Shareinvestor + Tradingview secara percuma.
📲 Daftar melalui link ini: moomoo.bursatrendbandchart.com

TCSE Moomoo


TCSE Shareinvestor

TCSE Tradingview



bursatrendbandchart

Indikator TRENDBAND CYCLE dibuat untuk membantu saya dalam mencari saham berpotensi dan membuat keputusan lebih pantas sama ada hendak ENTRY | EXIT dan menentukan PRICE TARGET | STOP LOSS. Dan saya jadikan TRENDBAND CYCLE sebagai panduan untuk swing bertarget jangka pendek !

Catat Ulasan

Terbaru Lebih lama